LMadsen Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Jeg har et problem med mine pdf-fakturaer.Det gælder både den faktura der automatisk bliver sendt til kunden og de fakturaer jeg selv kan generere i BO fra selve ordren og fra BO=>Ordrer=>Fakturaer. Hvis jeg har en ordre, hvor der er få varenumre, er der ingen problemer, men hvis der er så mange varenumre på ordren, at pdf'en bliver på mere end én side, så undlader PS at skrive al varetekst og sammentælling på side 2. Når jeg vil se en pdf-faktura på mer end én side, får jeg denne fejlmeddelelse. Når jeg klikker fejlmeddelelsen væk, kan jeg se, at side 1 i pdf'en er helt som den skal være, men at der er fejl i side 2. Side 2 ser sådan ud: Fakturaen indeholder 15 varenumre, hvor side 1 har 10 varenumre og en del af varenummer 11.Side 2 indeholder resten af varenummer 11, samt varenumrene 12-15 + sammentælling, moms og totalbeløb. Er der et skarpt hoved, der har et bud på en løsning på problemet? Bruger version 1.6.0.11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 17, 2017 Share Posted February 17, 2017 Prøv at hente den faktura jeg har uploadet i en anden tråd. Se lidt længere nede i kategorien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMadsen Posted February 18, 2017 Author Share Posted February 18, 2017 Jeg fandt dette workaround, men det er jo ikke en holdbar løsning. http://angelwings.net/blog/prestashop-1-6-pdf-invoice-error-in-large-orders/ Kan det passe, at der ikke er en enkelt skarp hjerne der kan finde en løsning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 19, 2017 Share Posted February 19, 2017 Prøvede du med perthos løsning? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMadsen Posted February 19, 2017 Author Share Posted February 19, 2017 Hej Kjeld, Nej, jeg har ikke umiddelbart kunnet finde den løsning har omtaler. /Lars Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 21, 2017 Share Posted February 21, 2017 Så er det bare at kigge indlæg igennem. For det er ikke længe siden det var oppe. Ellers er der jo en ganske god søgefunktion... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMadsen Posted February 23, 2017 Author Share Posted February 23, 2017 Så er det bare at kigge indlæg igennem. For det er ikke længe siden det var oppe. Ellers er der jo en ganske god søgefunktion... Jeg synes jeg har søgt MEGET, men har endnu ikke fundet et eneste indlæg der indeholder, hverken en forklaring eller en løsning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 23, 2017 Share Posted February 23, 2017 Indlægget står i samme kategori om du har skrevet i. Så du har ikke bladret ret langt ned på siden (?) https://www.prestashop.com/forums/topic/584810-overskuelig-faktura-til-1616/?view=getnewpost Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts