Guest Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Er det muligt, selv at bestemme rækkefølgen i Kategorier?Jeg vil gerne have det til at stå i en bestemt orden, noget ala www.lavprisfroe.dk , som jeg er ved at konvertere fra OSC til Prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Du skal bare skrive et nummer efterfulgt af punktum, så bliver listen sorteret efter numrene.Læs her: http://www.prestashop.com/wiki/Sorting_categories//Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Johhh, det kunne jeg også godt selv have fundet ud af.Men dit svar bærer præg af, at du ikke har set, hvordan det ser ud på min nuværende site.Meget af det er lavet med html koder i emnet. Og det respekterer Prestashop ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Har du en link?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Har du en link?/Kjeld Ja, det står i mit første indlæg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 18, 2010 Share Posted June 18, 2010 Du spurgte om, hvordan du kunne bestemme rækkefølgen af kategorier. Og det var det, jeg svarede på.Er det fordi, du vil gruppere kategorierne på nøjagtig samme måde som på www.lavprisfroe.dk?/Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Det var nu også det svar jeg ville have givet dig Det er den måde man ændre række følgen af kategorierne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Du spurgte om, hvordan du kunne bestemme rækkefølgen af kategorier. Og det var det, jeg svarede på.Er det fordi, du vil gruppere kategorierne på nøjagtig samme måde som på www.lavprisfroe.dk?/Kjeld Jeg vil gerne kunne lave noget, som ligner det jeg allerede har.Indtil nu har jeg følgende problemer med menuen i Prestashop i forhold til OSCommerce:- jeg kan ikke selv bestemme rækkefølgen- Prestashop vil ikke acceptere html kode i titlen. Og det er det, der gør, at jeg kan lave den menu, som jeg har.Om den er nøjagtig ens, er ikke et must. Men jeg spørger til, om jeg kan lave noget tilsvarende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Det var nu også det svar jeg ville have givet dig Det er den måde man ændre række følgen af kategorierne. Og hvis det er det eneste svar, så må jeg sige, at Prestashop har en svaghed, i forhold til OSC. :-(I OSC kan jeg selv bestemme rækkefølgen. At jeg så er kreativ, og udnytter at den kan acceptere html koder i titlen er noget andet. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Løsning fundet.Jeg har arbejdet videre med det svar, som jeg har stillet om ekstra bokse i siderne her: http://www.openforum.dk/viewtopic.php?f=56&t=10779 Jeg havde ikke brug for venstre boksen, så den her jeg bruge til at lave min egen menu i ren html kode. I kan se den her på min testside: http://www.lavprisfroe.perswebshop.dk/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 24, 2010 Share Posted June 24, 2010 Den testside er et jomla cms. Jeg forstår stadigvæk ikke helt hvorfor kjeld's svar ikke var fyldestgørende nok, men det er da godt du fik løst dit problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pbo Posted October 2, 2010 Share Posted October 2, 2010 HejFaldt over dette modul til ændring af rækkefølgen på kategorier:http://www.prestashopping.net/product.php?id_product=19Har prøvet det, og det virker på 1.3.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts