Zibanak Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Jeg forsøger at bruge en dansk sprogpakke til bagkontor, som kræver at dansk sproget har (ID) nummer 3.Da shoppen som standart kommer med: Engelsk (ID 1) Fransk (ID 2)Spansk (ID 3) bliver det danske sprog placeret som (ID 4) og så fungere pakken ikke... Jeg har prøvet at slette et sprog inden jeg oprettede det danske, men den får stadig ID 4.Er der nogle er ved hvordan jeg kan ændre sprogets ID?På forhånd tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Det burde ikke have betydning, hvilken ID dansk får.Jeg har lige prøvet at installere den danske sprogpakke på en installation med 1.3.0.10. Dansk fik ID nummer 4. Det virkede, også i forkontoret, hvis man klikker på det danske flag. Husk at sætte "Standardsprog" under Tools->Languages./Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibanak Posted June 20, 2010 Author Share Posted June 20, 2010 Det er ikke frontoffice men backoffice der er problemet! Jeg har valgt dansk som standartsprog! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts