HeidiG Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Jeg bruger modulet 1-click upgrade og har lige prøvet at køre det igennem. Men den finder ikke en version 1.7 Andre der har samme problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Version 1.7 er mig bekendt ikke med i 1 Crick update endnu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 2, 2017 Share Posted February 2, 2017 Som Pertho er inde på er det ikke muligt, at lave en 1-click upgrade til 1.7 - det varer nok lang tid inden det bliver en mulighed, hvis det overhovedet bliver en mulighed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NH Shopivers Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Hej HeidiGVi kunne godt være interesseret i at udvide vores migrerings værktøj til at kunne flytte fra 1.6 til 1.7, dog kan den kun flytte fra 1.5 til 1.6 på nuværende tidspunkt. Så hvis der er forrentning i det kunne det være en mulighed Du kan evt. skrive til min herinde på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 5, 2017 Share Posted February 5, 2017 Hvorfor ikke bare vente til Prestashop selv tilbyder det. Version 7 er ikke så stabil endnu efter min mening. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 16, 2017 Share Posted February 16, 2017 Og som yderligere grund til ikke at opgradere: Der findes næsten ingen themes til 1.7 endnu og mange moduler er endnu ikke tilpasset. Så som vanligt - der går nok et år eller deromkring, før 1.7 bliver rigtig interessant og fri for graverende fejl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeidiG Posted March 3, 2017 Author Share Posted March 3, 2017 Ok - tak for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts