plutten22 Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 (edited) Hej. Jag har precis installerat min nya hemsida med Paypal som betalnings möjlighet. Nu ska jag även installera Klarna. Jag har konto hos klarna sedan tidigare då jag hade det installerat på min PS 1.5 Nu har jag PS 1.6. När jag har installerat Klarna och skrivit in mina konto uppgifter fungerar det inte något bra. När jag lägger en produkt i varukorgen och sedan går till kassan får jag felmeddelande. {"http_status_code":401,"http_status_message":"Unauthorized","internal_message":"The authorization was not correct"} Jag har provat att göra lite olika inställningar Vad gör jag för fel ? Min hemsida är: www.cykelstaden.se Vänligen Plutten22 Edited January 30, 2017 by plutten22 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Kolla så att du angett uppgifterna för rätt typ av Klarna-konto. Kör du senaste officiella Klarna-modulen, så finns det olika flikar för KPM, resp. KCO. Under fliken Inställningar finns en knapp som kontrollerar att temporära adresser är upplagda, kolla det också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted January 31, 2017 Share Posted January 31, 2017 Hej plutten22! Kan du göra en skärmdump på dina inställningar så att jag kan se? Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutten22 Posted February 1, 2017 Author Share Posted February 1, 2017 (edited) Hej MacRoy och Patrik. Jag löste det hela. Det var en inställnings sak i Back office som Patrik sa. Jag tog reda på vilken typ av konto jag har. Klarna hjälpte mig med resten. Tack för erat intresse. Plutten22 Edited February 1, 2017 by plutten22 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted February 1, 2017 Share Posted February 1, 2017 Hej MacRoy och Patrik. Jag löste det hela. Det var en inställnings sak i Back office som Patrik sa. Jag tog reda på vilken typ av konto jag har. Klarna hjälpte mig med resten. Tack för erat intresse. Plutten22 Hej plutten22!! Bra att det löste sig för dig. Hör av dig om det är någonting annat. Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivond Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Hej plutten22, Vi har precis gjort integrationen med Klarna igår och allting verkade fungera bra men nu har vi exakt samma problem som du hade och får samma felmeddelande. Kan du förklara lite tydligare hur du löste problemet så vi vet hur vi ska lösa detta? Med vänlig hälsning, Philippa på Ivond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Profillageret.dk Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 I have same problem... How do we fix it ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted August 10, 2017 Share Posted August 10, 2017 I have same problem... How do we fix it ? Hi Profillageret.dk Firs of all we speak only Swedish here. Vad är ditt specifika problem? Och vad har du för version på Prestashop respektive Klarna? Bästa hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMA17 Posted November 2, 2017 Share Posted November 2, 2017 Någon mer som har problem med klarna att få lagda ordrar in i admin samt att mail skickas ut när en ny order är lagd. De är bara klarna modulen som inte skickar order till admin eller skickar ut mail Hjälp Link to comment Share on other sites More sharing options...
lasseboy Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Hej! Fanns det en lösning på detta problem. har samma problem. Klarna sa att jag kan köra utan ssl då vi ska göra om butiken till sommaren så vill vi inte fixa ssl nu. När jag inte får iordning på klarna så kontaktar jag dem och de säger att jag ska följa guiden för KCO V 3, men den måste man ha ssl, kco v2 får jag inte att fungera och inte heller Kpm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts