Idaniel Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 (edited) Beste, Ik heb een vreemd probleem, ik heb al op het internet gezocht, maar dat zijn vrij oude artikels en het meeste werkt allemaal niet.Als ik een bestelling plaatst, zijn de vakken, Referentie, Product, Stukprijs, Aantal, Totaalprijs leeg, en staat er niks onder. Ik gebruik Prestashop versie 1.6.1.9 Weet iemand een oplossing hiervoor? Edited January 29, 2017 by Idaniel (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 Goedemiddag. Volgens mij moet je deze bestanden (onderstaand) van de vertaling van de Engelse map op de ftp kopiëren naar de NL map order_conf_product_list.tplorder_conf_product_list.txtorder_conf_cart_rules.tpl order_conf_cart_rules.tpl Dit zou je probleem moeten verhelpen Succes 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Idaniel Posted January 30, 2017 Author Share Posted January 30, 2017 (edited) Bedankt voor de reactie., Waar kan ik deze bestanden terugvinden? Zie ze namelijk niet in mijn mapjes. Heb alleen de NL versie. Edited January 30, 2017 by Idaniel (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 In jou hoofdmap (mail) van de ftp waar de shop instaat en de vertalingen of in jou thema en dan mail Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agriselect Posted April 23, 2019 Share Posted April 23, 2019 Goedemiddag, Was dit destijds opgelost? Ik heb nu namelijk hetzelfde probleem en wat ik ook doe het blijft leeg. onderstaande kan ik (ook) nergens vinden. Zou het best met FTP willen kopiëren maar kan het nergens vinden. On 1/29/2017 at 4:16 PM, Wallgrind.nl said: Goedemiddag. Volgens mij moet je deze bestanden (onderstaand) van de vertaling van de Engelse map op de ftp kopiëren naar de NL map order_conf_product_list.tpl order_conf_product_list.txt order_conf_cart_rules.tpl order_conf_cart_rules.tpl Dit zou je probleem moeten verhelpen Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agriselect Posted April 24, 2019 Share Posted April 24, 2019 (edited) heb het gisteren alsnog al zelf op kunnen lossen. De complete versie opnieuw gedownload en wat bestanden daaruit gehaald (zoals andere al vertelde, mijn dank daarvoor) en inderdaad het werkt nu. Deze zaten niet in de originele installatie via Instrallatron . Edited April 24, 2019 by Agriselect (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts