e30_dk Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 (edited) 1.6.1.5 Jeg har lige færdiggjort en nyinstallering af en Prestashop. Hvordan fjerne man ham John Doe samt de varekøb som er standard ved nyinstallering. Edited January 26, 2017 by e30_dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Du kan installere modulet PrestaShop Cleaner (det er gratis). /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted January 25, 2017 Author Share Posted January 25, 2017 Hej Kjeld Fint nok, men hvor finder jeg gratisudgaven? - når jeg søger får jeg kun betalingsudgaver Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted January 25, 2017 Author Share Posted January 25, 2017 Tak for rådet - je gfandt modulet og John Doe er nu "død og borte " ;O) Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted January 26, 2017 Author Share Posted January 26, 2017 Det var kun delvis at problemet blev løst. Saldoen står der stadigvæk i kontrolpanelet - hvordan fjerner jeg det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted January 27, 2017 Share Posted January 27, 2017 Slå "demo" mode fra på kontrol panelet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts