FrankRyan Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Beste iedereen, Ik heb een mooie site van prestashop. Alleen heeft de site nu wat problemen met het werken in de dashboard. Als ik een product toevoeg en op opslaan klik gaat hij niet opslaan en doet hij ook niet terug gaan naar de producten lijst. Ik moet dit soms meerdere keren doen. Nu had ik iemand die mij hielp maar helaas reageert hij niet meer op mail. Wie wil mij hiermee helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bramgrafiekas Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Hallo Frank, Werk je met Chrome? Een tijdje geleden had ik soort gelijke problemen. Ergens op dit Forum staat er nog wat, ga ff voor je kijken of ik het terug kan vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bramgrafiekas Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Kijk hier even: https://www.prestashop.com/forums/topic/571452-geen-products-toevoegen-na-google-analytics-probleem-help/?p=2453788 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Goedenmiddag, Inderdaad een voorkomend probleem met Chrome en zelfs ook al bij Firefox Ik raak je aan firefox te gebruiken voor de backoffice van Presta groetjes D Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrankRyan Posted January 24, 2017 Author Share Posted January 24, 2017 Nu heeft iemand voor mij de site geplaatst op deze server waar ik geen kaas van heb gegeten. Ik wil hem dus updaten maar heb geen idee hoe ik dit moet doen. De site draait verder goed maar ik hou van een site die ook goed blijft. Wie wil en kan me hiermee helpen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Goedemorgen Ik kan je hier wel mee helpen als je wilt Tevens raad ik aan van te voren een back-up te maken via je hosting! Je kan mij een berichtje sturen of een mailtje via wallgrind.nl Groetjes Devi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts