Mijnnaamisjudith Posted January 22, 2017 Share Posted January 22, 2017 Ik ben naar aanleiding van dit topic aan de slag gegaan: https://www.prestash...en-bij-ophalen/ -> Ik heb stap 1, de betaling per cheque, omgebouwd naar ophalen (printscreen 1) en bij stap 2 heb ik de vertalingen van de e-mail template aangepast (printscreen 2). -> Ik heb bij vervoerders een optie 'afhalen' aangemaakt (zie printscreen 3 t/m 6). Ik twijfel overigens ook of ik bij deze optie wel alles goed heb ingevuld. Hoe zorg ik nu dat de optie 'afhalen' ook zichtbaar wordt? Moet er nog ergens iets gekoppeld of geactiveerd worden? In feite mag iedereen die optie kiezen alleen zullen in de praktijk alleen mensen uit de buurt hiervoor kiezen. Er moet dan dus niet doorverwezen worden naar een betaalprogramma maar ze mogen in de winkel contant betalen of pinnen. Ik zie ergens iets over het hoofd maar krijg het niet bedacht. Hoop dat iemand de oplossing heeft!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 23, 2017 Share Posted January 23, 2017 Volgens mij moet je bij de vrachtkosten 0.00 invullen, nu staat er niets Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mijnnaamisjudith Posted January 24, 2017 Author Share Posted January 24, 2017 Volgens mij moet je bij de vrachtkosten 0.00 invullen, nu staat er niets Je bedoelt in het scherm in bijlage 5? Want daar kan ik niets invullen nu, is donkergrijs gekleurd. Kan ik niet op klikken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 Je moet dan ook aanvinken: volgens totaalprijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mijnnaamisjudith Posted January 24, 2017 Author Share Posted January 24, 2017 Je moet dan ook aanvinken: volgens totaalprijs Heb ik gedaan, ook dan blijft het vlak donkergrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 24, 2017 Share Posted January 24, 2017 ook als je gratis verzenden uitzet? Het is even wat uittesten om te kijken of hij zo wel zichtbaar wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mijnnaamisjudith Posted January 24, 2017 Author Share Posted January 24, 2017 ook als je gratis verzenden uitzet? Het is even wat uittesten om te kijken of hij zo wel zichtbaar wordt ja, dan licht het vlak wel op. Ok, hoe nu verder...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mijnnaamisjudith Posted January 24, 2017 Author Share Posted January 24, 2017 ook als je gratis verzenden uitzet? Het is even wat uittesten om te kijken of hij zo wel zichtbaar wordt aaaaaah!!! Hij staat erbij!!! Dat was het dus! En hij geeft ook gratis aan, dus hij klopt nu! Super super thanks weer!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts