k.hansen Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 HejPå min hjemmeside benytter vi ikke PayPal, da de ikke vil have at vi bruger deres betalingsservice til vores butik, grundet de varer vi sælger.Jeg ved dog ikke hvor den fil ligger som giver mig PayPal logoet nedenunder mine kategorier op oplysnings bokse, så jeg kan overskrive den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elund Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Slet linien "" i filen blockpaymentlogo.tpl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 og sæt en anden linje ind med billedestien til dit eget logo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted June 17, 2010 Author Share Posted June 17, 2010 Alt det der med at redigere i diverse filer gider jeg ikke at bøvle med. Jeg skal bare vide hvor billederne ligger gemt, så jeg kan overskrive PayPal logoet med et DanKort logo i stedet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Højreklik på billedet og tryk egenskaber. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts