karoline-k Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Hej, jag vore väldigt tacksam om någon har ngt tips att ge mig här: Jag fick höra att visa priser på min weshop, milori.se, visas ex moms, och det är dessutom bara från vissa datorer. (Jag ser inte själv från ngn av mina datorer). Det är dessutom så att jag inte uppdaterat till senaste versionen (jag har nu 1.6.1.1) och jag har många moduler som behöver uppdateras men jag har avvaktat lite tills jag har någon bredvid som kan hjälpa mig om det blir strul. (tänkte uppdatera moduler men inte versionen) Kanske beror problemet på detta. Vet någon om jag behöver tänka på ngt spec när jag uppdaterar moduler? Jättetacksam för hjälp! Karoline Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Kolla under Lokalisering->Lokalisering i admin. Se till att du har rätt förinställt land, och kryssa ur att land ska ställas in efter webbläsaren. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karoline-k Posted January 27, 2017 Author Share Posted January 27, 2017 Kolla under Lokalisering->Lokalisering i admin. Se till att du har rätt förinställt land, och kryssa ur att land ska ställas in efter webbläsaren. Tack så jättemycket Patrik, det löste problemet!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts