Loe- Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Goedemiddag! wie kan mij vertellen waarom prestashop een grijzige achtergrond maakt van de afbeeldingen, terwijl deze allen zijn opgeslagen met een witte achtergrond? Afbeeldingen worden gemaakt in photoshop en verwerkt met een witte achtergrond (#ffffff) , worden op de site gezet als jpp ( bij png ging de kwaliteit van de afbeeldingen verloren en werden zij wazig). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Goedenmiddag, Waarschijnlijk sla je de afbeelding dan op als PNG probeer de afbeelding eens op te slaan als JPEG en upload hem opnieuwe Hoop dat dit jou probleem heeft opgelost Mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Heb je bij instellingen afbeeldingen alles wel goed staan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted January 22, 2017 Author Share Posted January 22, 2017 Goedemiddag allemaal! Goedenmiddag, Waarschijnlijk sla je de afbeelding dan op als PNG probeer de afbeelding eens op te slaan als JPEG en upload hem opnieuwe Hoop dat dit jou probleem heeft opgelost Mvg Wallgrind, zoals aangegeven worden de fotos al opgeslagen als JPG, en dus geen PNG. Heb je bij instellingen afbeeldingen alles wel goed staan? Curious, voor zover ik weet wel. Als ik de foto vanaf mn website download en weer open in photoshop, is het gewoon keurig wit. Op de site blijft het echter grijs(ig), Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Wallgrind, zoals aangegeven worden de fotos al opgeslagen als JPG, en dus geen PNG. Probeer het eens andersom dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted January 30, 2017 Author Share Posted January 30, 2017 Probeer het eens andersom dan? Wallgrind, hier ben.ik mee begonnen ( dus png uploaden) helaas kreeg ik hierdoor hele wazige en onscherpe afbeeldingen. Dat is opgelost sinds ik jpg ben gaan gebruiken, nu zit ik dus met die achtergrond alleen nog... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Ik heb toch het idee dat er ergens instellingen niet goed staan, het is niet normaal dat je bij png wazige afbeeldingen krijgt. Bij mij staan de instellingen als volgt(waarbij ik voor zowel png als jpg afbeeldingen perfecte afbeeldingen heb): http://prntscr.com/e2ejv6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 30, 2017 Share Posted January 30, 2017 Weet niet of je ook een ander thema gebruikt! Kijk anders bij de documentatie van het betreffende thema, daar staan de afbeelding instellingen ook vermeld,Tevens kan je ook ff proberen de miniaturen te hernegererenbackoffice --> instellingen - afbeeldingen en dan onderaan selecteer afbeelding - allemaal verwijder eerdere afbeeldingen op ja en dan miniaturen hergenereren Ik raad je wel aan van te voren ff een back-up te makenM.v.g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts