Speedi Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 HejsaEr der nogen der kan sige mig, hvor i css jeg skal lave ændringer for at flytte modulet "user info block"? Lige nu er det højrestillet og jeg vil gerne have det venstrestillet?PFT/Christian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Korsgaard Posted June 13, 2010 Share Posted June 13, 2010 HejDu skal ikke lave ændringer i css-filen. Gå blot til Modules og vælg Positions.Derfra burde det være muligt at flytte modulet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Du kan åbne tpl filen i modulet og se class'en eller id'et til css (tpl filerne er html kode, men med nogen smarte funktioner og lignende), og så søge efter det i css filen Det er sådan jeg gør når jeg skal rette noget til. Det er CSS'en i din theme_folder du skal rette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted June 14, 2010 Author Share Posted June 14, 2010 Jeg fandt det i css'en og fik den flyttet.Jeg fik samtidig rettet farven på teksten "welcome" i modulet, men hvor retter jeg farverne på "Log in", "Cart" og "Your account"??Det samme gælder for farverne på hele footeren (ved ikke lige hvad modulet hedder, men den linie hvor der bl.a. står Powered by Prestashop) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Modulet der er i footeren hedder blockvariouslinks, du kan se hvilke moduler der er placeret hvor i modules->positionsDet må være stylen på linkene du skal rette i CSS'en .class_navn a { color: #000; } eller noget i den stil. css er ikke lige min stærke side. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedi Posted June 14, 2010 Author Share Posted June 14, 2010 CSS er heller ikke min stærke side, men det lykkedes mig at få det meste rettet.Du har været en rigtig stor hjælp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Sådan er det jo, det kan være du kan hjælpe mig med noget en anden dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts