e30_dk Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 (edited) Jeg har mistet mit brugernavn og password og jeg ved at der er ene metode hvordan man genfinder dem, men kan ikke huske det. Kan noget hjælpe mig med at sende mig hvad jeg skal gøre? Edited January 11, 2017 by e30_dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 11, 2017 Share Posted January 11, 2017 Gå ind i din database (ps_employee) og se hvilken email din konto er oprettet med og tryk glemt password? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 (edited) LØST Det er gjort og der skulle også blive sendt en mail til mailadressen men der kom bare ikke nogen så jeg gentog prosessen, men så fik jeg lige besked om at jeg kun kan regenerere min adgangskode hvert 360 minut, så det kan jo godt risikere at blive en langtrukken affære.. Edited January 11, 2017 by e30_dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 (edited) LØST Ok, så kom den og jeg er inde..Tak for hjælpen Edited January 11, 2017 by e30_dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts