pdaalmeer Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Hallo, Momenteel ben ik nog steeds dringend op zoek naar een oplossing voor het volgende; Bij registratie van van nieuwe klanten wordt nu automatisch goedkeuring gegeven, en de klant geregistreerd. Het is echter de bedoeling dat klanten pas een account krijgen na goedkeuring van een admin. Dit is bij andere systemen waar ik mee werk allemaal mogelijk om in te stellen. (Wordpress, Joomla, Magento etc.) Ik kan me niet voorstellen dat dit niet gaat met Prestashop, ik kan dit alleen nergens vinden. Wie helpt me uit de brand? Anders misschien een goede nieuwe toevoeging? Link to comment Share on other sites More sharing options...
123Prestashop Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Misschien kun je op dit forum kijken. https://www.prestashop.com/forums/topic/73156-manual-activation-for-new-user-registration/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdaalmeer Posted January 6, 2017 Author Share Posted January 6, 2017 Dankje, die had ik al gelezen. Een optie zou kunnen zijn de betaalde module, maar ik ben eigenlijk op zoek naar een ingebouwde optie, iemand enig idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter van der Horst Posted January 13, 2017 Share Posted January 13, 2017 Open de volgende file: controllers/front/AuthController.php Zoek naar: $customer->active = 1; verander het in: $customer->active = 0; Bij mijn werkt het. De klant wordt aangemaakt maar staat als inactief. Zodra je deze klant active maakt kan hij inloggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts