Michel Verhoeven Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Hoi allemaal, ik heb al uitvoerig gezocht maar kreeg het antwoord wat ik zocht niet goed gevonden. Ik heb namelijk het volgende probleem, dat is dat ik alleen maar verzenders kan aanmaken en niet mijn fysieke shop als afhaalpunt. Hierdoor kan het gebeuren, dat bij de checkout, als de klant snel doorklikt, men kiest voor ophalen terwijl dat niet de bedoeling is. Ik heb namelijk ingesteld dat de voordeligste keuze automatisch geselecteerd wordt. ik heb al wat onderwerpen gelezen over vertalingen veranderen, maar dat is niet de oplossing voor mijn 'probleem'. Mijn vraag is, hoe kan ik in de checkout DUIDELIJK de keuze geven tussen ophalen of verzenden? Alvast bedankt! Het dres van mijn webshop: www.onlinefighter.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Verhoeven Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 Dat is inderdaad een optie, alleen ik zou het liefst ophalen niet als een verzendmethode weergegeven hebben. Ik ga in ieder geval dit even proberen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Verhoeven Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 in het standaard proces geeft men nu inderdaad ook een adres op, ook als men als gast afrekent. Ik heb nu hetgeen je voorstelde aangepast, dat maakt het wel al overzichtelijker, dank je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts