mathie88 Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Goedemiddag, Bij het uploaden van het productbestand heb ik een URL naar een afbeelding.Bij de meeste afbeeldingen gaat het goed. Bij sommige producten krijg ik de default-foto van de productvoorbeelden van Prestashop mee, herkenbaar; de mevrouw met tas, die bij de installatie van Prestashop als productvoorbeelden werden getoond. Ik heb al meerdere keren de cache geleegd, ook de URL staat er goed in. Het bijzondere is; als miniatuur in het overzicht staat de vrouw met tas en als je er op klikt komt mijn eigen productfoto naar voren, dus de URL wordt wel herkend. Ik werk met de standaard template. Versie 1.6.1.10. Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft, ik kom er zelf namelijk niet uit.... Alvast bedankt. Groet, Mathijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathie88 Posted January 11, 2017 Author Share Posted January 11, 2017 Bedankt, het is gelukt. Ik had de URL vanuit BO. Rechtstreekse URL is wel goed. Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts