Michel-T3 Posted January 5, 2017 Share Posted January 5, 2017 Ik loop tegen het volgende aan in prestashop 1.6.1.10 in het Default-bootstrap thema: Doel is 1 product: Verpakking 1 (2,5KG) -> € 22,49 Verpakking 2 (10KG) -> € 79,99 3x Verpakking 2 (10KG) -> € 79,99 - € 10,- = € 69,99 Ik heb een Product A. Dit product bestaat uit twee verpakkingen. Verpakking 1 is 2,5KG en verpakking 2 is 10KG. Als men 3 verpakkingen van 10KG koopt, krijg men een korting van € 10,- per verpakking. Ik heb in het backend het zo ingesteld dat de basis pijs leeg is. Verpakking 1 heeft invloed op de prijs van een verhoging van € 22,49, verpakking 2 een verhoging van € 79,99. Werkt prima. Ik kan uit de dropdown alles selecteren en prijswijzigingen zijn goed. Nu komt het: Als ik de volume korting van de 10KG zo instel dat men vanaf 3 producten van 10KG met een korting krijgt van € 10,- dan past de prijs zich bij 3 producten aan naar € 12,49. De prijs van de verpakking 1 dus met een korting van verpakking 2. Als ik de producten toevoeg aan de winkelwagen staat er wel de correcte prijs. Als ik de waarde weer naar 2 zet, veranderd de prijs netjes weer naar € 79.99 Tijdens het zoeken naar het probleem heb ik als test de volumekorting al op 1 pakket van 10 kg gezet. Dan wordt de prijs prima weergegeven. Dus € 79,99 (streep er door) - € 10,- (in balk) = € 69,99 (aanbiedingsprijs). Wat gaat er fout en kan iemand mij helpen dit correct weer te geven zoals in de bijlage (Screen_specific_prices_from_1) Screens toegevoegd als bijlage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel-T3 Posted January 9, 2017 Author Share Posted January 9, 2017 Ik heb een Engelse variant gepost, vanwege het uitblijven van een reactie. https://www.prestashop.com/forums/topic/587180-volume-discount-and-specific-prices-bug/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel-T3 Posted January 18, 2017 Author Share Posted January 18, 2017 Ik ben nog steeds bezig met het zoeken naar de oplossing. Het lijkt er op dat de prijs van de als "standaard" geselecteerde combinatie prijs afgetrokken wordt. Hoe kan ik de prijs van de Specifieke combinatie oproepen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts