Iben Posted January 4, 2017 Share Posted January 4, 2017 (edited) Hej, Er der andre i dette forum som har en PrestaShop på Cloud? Og som står for at skulle flytte det inden 1. februar, har flyttet eller er i gang? Jeg er nysgerrig på hvem i bruger og/eller har gode erfaringer med! Jeg er i kontakt med 2 som jeg har fundet via PrestaShop, men har ikke besluttet mig endnu. Hilsner Iben Edited June 1, 2017 by Iben (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Med mindre PrestaShop har lavet noget om, så er det ikke muligt at flytte en Cloudbaseret løsning til eget webhotel. Se her: https://www.prestashop.com/forums/topic/438497-migration-from-ps-cloud-to-self-hosting/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iben Posted January 7, 2017 Author Share Posted January 7, 2017 Hej Prestafan1234, PrestaShop skriver sådan, når der logges ind; Some important changes are coming to PrestaShop and following changes you have to migrate your store from PrestaShop Cloud to PrestaShop Download and have your own hosting. You may naturally choose your own hosting solution or go through PrestaShop migration process with one of our partners.You need to migrate your PrestaShop store before February, 1st 2017 Og jeg har taget kontakt til nogle af dem som PrestaShop anbefaler, og der var kun 1 som sagde det samme som dig. Hilsner Iben Link to comment Share on other sites More sharing options...
1986 Posted January 9, 2017 Share Posted January 9, 2017 jeg har fået et link af hele min webshop, som skulle kunne bruges til overførsel til nyt sted. skal kigge på det senere i dag, så må vi se om det virker 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iben Posted January 10, 2017 Author Share Posted January 10, 2017 Hej Newbie, Tak for dit svar. Spændt på at høre hvordan det går. Hilsner Iben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts