STZ16 Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Hej Ja har swish modulen till 1.6 men vet inte vart ja ska lägga in alla mapparna och filerna Någon som vet Link to comment Share on other sites More sharing options...
oscar86 Posted February 20, 2017 Share Posted February 20, 2017 Ser att det var ett tag sedan du gjorde det här inlägget. Fick du någon hjälp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bestbuysweden Posted April 30, 2017 Share Posted April 30, 2017 Var hittar du Swish modulen? Söker här (addons.prestashop.com) på Swish men 0 träffar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted May 23, 2017 Share Posted May 23, 2017 (edited) Hej! Här har ni en färdig modul som ni kan installera direkt inifrån Back Office / Moduler. Hälsningar MacRoy swish.zip Edited May 23, 2017 by MacRoy (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
plutten22 Posted January 29, 2020 Share Posted January 29, 2020 Hej MacRoy. Installerade denna modul. Tack så mycket. 😀 En fråga bara. Jag får inte någon swich icon/bild på mobilen när man är i varukorgen och ska välja betalsätt. På vanlig dator kommer det upp Icon och text betala med swish men på mobilen står det bara "Betala med swish" Hur kan jag fixa detta ? Prestashop 1.6.1.23 Vänligen Plutten22 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kefz Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Jag får nedan fel efter att ha tryckt på "Bekräfta Order". Någon som vet varför? 500 SERVER ERROR index.php?fc=module&module=swish&controller=validation Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts