Loe- Posted January 2, 2017 Share Posted January 2, 2017 Onder "productattributen" heb ik 2 menu's ingesteld, kleur en afmetingen. Aan kleur heb ik het menu gehangen dat hij ook de kleurblokjes weergeeft. Nu wil ik de afbeeldingen koppelen aan de kleurblokjes, zodat als je op kleur a klikt, hij bij afbeeldingen ook a laat zien enz. Dit kan je handmatig, stuk voor stuk, instellen onder "combinaties". Maar omdat ik 5 verschillende maten heb, is het nogal een werk en erg omslachtig om dat steeds handmatig te moeten doen. Kan ik dit niet automatisch laten doen? Eerst van elke maat 1 foto koppelen en dan de associaties werkt niet, dan pakt hij alleen de desbetreffende maat en niet de andere 4. bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Ik weet niet of het anders kan, maar voor een paar centen kan je het met deze module regelen. Ik gebruik zelf de uitgebreide module voor atributen van deze ontwikkelaar en die is echt supergoed https://codecanyon.net/item/image-assignator-instantly-assign-all-images-to-all-combinations-in-prestashop/18191098?s_rank=114 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bramgrafiekas Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Welke uitgebreide module gebruik je dan precies? Is dat soms: https://codecanyon.net/item/combination-master-build-manage-thousands-of-combinations-in-prestashop/17953213 voor $59,=, is niet helemaal duidelijk op die website Combination Master - Build & Manage Thousands of Combinations in Prestashop Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 Ja die gebruik ik, maar dat is een attributen module, de andere module die ik mn antwoord gaf die is voor het koppelen van afbeeldingen, je kan een demosite openen en uittesten of het doet wat je wil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
monszaic concepts Posted January 6, 2017 Share Posted January 6, 2017 (edited) Hello, I saw in analitycs that from this page came a few visits. Thank you Curious for talking about my modules, I am really glad that they help you in your tasks. @loetje88, @bramgrafiekas, I can help you with answering any questions you have regarding my modules. Hallo, Ik zag in analitycs dat vanaf deze pagina kwam een paar bezoeken. Dank u Benieuwd om te praten over mijn modules, ik ben echt blij dat ze u helpen bij uw taken. @ Loetje88, @bramgrafiekas, ik kan u helpen met het beantwoorden van alle vragen die je hebt over mijn modules. Edited January 6, 2017 by MONSZAIC Concepts (see edit history) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts