Loe- Posted January 1, 2017 Share Posted January 1, 2017 Bij enkele producten heb ik op de categorie pagina alle beschikbare kleuren al onder het product staan( zoals deze dus ook in het menu onder de prijs te zetten is). De instellingen bij andere producten zijn precies hetzelfde, maar toch worden de kleuren hier niet onder het product weergeven op de categorie pagina. Hoe kan dit? En belangrijker, hoe kan ik ervoor zorgen dat ze ook hier weergeven worden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
abennen Posted January 12, 2017 Share Posted January 12, 2017 Ik heb precies dezelfde vraag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallgrind.nl Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Waarschijnlijk heb je de functie aan staan dat wanneer een attribute niet beschikbaar is ze niet direct het product in de winkel wagen kunnen en eerst op meer moeten klikken. Volgens mij worden de kleuren dan niet weer gegeven ik de categorie pagina! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts