jgk-dk Posted December 28, 2016 Share Posted December 28, 2016 (edited) Opsætning af Trustpilot i ver 1.4.6.2 til Trustpilot er der nogen der kan hjælpe med dette? mvh Jan Edited January 17, 2017 by jgk-dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firmaconnect.net Posted January 3, 2017 Share Posted January 3, 2017 Kan jeg godt hjælpe med Jan.Ville det ikke være bedre at få opgraderet din shop så du fremover ikke har de problemer eller giver det for mange andre problemer?Tilkøbs moduler, tema osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jgk-dk Posted January 17, 2017 Author Share Posted January 17, 2017 Kan jeg godt hjælpe med Jan. Ville det ikke være bedre at få opgraderet din shop så du fremover ikke har de problemer eller giver det for mange andre problemer? Tilkøbs moduler, tema osv? Hej tak for svaret, men jeg er ikke glad for de nye versioner. Mht. trustpilot fandt jeg en tråd der løste problemet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 17, 2017 Share Posted January 17, 2017 Godt du fik løst dit problem.. Smid lige et link til den tråd, såfremt andre skulle stå med samme problemstilling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts