[email protected] Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 Beste mensen, Ik probeer via Chrome wat kleuren te wijzigen in de CSS. Ik zie de kleur veranderen maar kan hem nergens opslaan.. Wanneer ik de pagina vernieuw is alles weer bij het oude. Kan iemand mij hierbij helpen? Dankjewel!! Gr Johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 23, 2016 Share Posted December 23, 2016 indien je iets wijzigt in chrome is het alleen in je browser je webshop is dus niet aangepast ,, als je de juiste kleur en aanpassingen middels chrome gevonden hebt zie je ook welke css aangepast moet worden dan ga je middels ftp naar je template en zoekt de betreffende css , deze download je dan dan bewerk je betreffende regel met notepad++ opslaan en de css bestand weer in dezelfde map uploaden voor de zekerheid wijzig je eerst de originele css bv door er origineel- voor te zetten zo houd je altijd een copie indien je het css weer geupload hebt moet je de cache van je prestashop opschonen Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 24, 2016 Author Share Posted December 24, 2016 Aha, nu valt het dubbeltje. Nu heb ik dit gedaan en zie ook dat er een nieuw bestand staat met de juiste gegevens. Ik zie alleen wanneer ik de site open niets verandert? Heb je enig idee hoe dit kan komen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Een nieuw bestand ? Als het bijvoorbeeld global.css is dan moet deze ook weer als global.css op je hosting in de juiste map komen Daarna via je admin ,je cache van prestashop legen Dan zijn de wijzigingen zichtbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 24, 2016 Author Share Posted December 24, 2016 Oh, sorry ...... Dan heb ik het niet goed omschreven. Het bestand heet gewoon global.css, maar aan de laatst gewijzigde tijd zie ik dat hij ververst is.... Wanneer ik hem dan open zie ik dat de nieuwe kleur er netjes in staat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 24, 2016 Author Share Posted December 24, 2016 Zie nu, wanneer ik hem in explorer open ipv Chrome dat de wijzigingen er wel door zijn..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 ow ok :-) dan even de cookies van chrome verwijderen dan zou ook hier de kleuren wijzigen Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 24, 2016 Author Share Posted December 24, 2016 Check, inmiddels gedaan!! Bedankt voor je hulp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 24, 2016 Share Posted December 24, 2016 Graag gedaan Heb het onderwerp voor je gewijzigd in opgelost Fijne feestdagen Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts