Loe- Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 Bij het vervangen van gekozen afbeeldingen voor bv producten en met name categorieen, worden deze wel verwerkt in de BO ( en zijn die ook zichtbaar) echter worden deze niet doorgeladen en weergeven op de site in de FO ( en weergeeft hij dus een afbeelding die verwijdert is). Refreshen en opnieuw starten helpt niet. Wat kan ik doen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adeko.nl Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Dag Loetje, Zou je eens kunnen proberen de afbeeldingen opnieuw te genereren? Dat doe je bij instellingen -> afbeeldingen, onderaan de pagina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 mocht bovenstaande niet helpen "" opnieuw genereren"" dan ook het cache van je prestashop ff opschonen Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 en je eigen cache legen, en kijken of het vinkje bij de juiste afbeelding is aangevinkt. Volgens mij moet het zo wel lukken met alle adviezen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted December 16, 2016 Author Share Posted December 16, 2016 (edited) Hallo allemaal! bedankt voor alle tips, sorry voor de late reactie. Alles is inderdaad ge - hergenereerd, cache staat uit* edit , cache staat aan, maar ingesteld op legen elke keer als er iets wijzigt, cache gebruiken staat op nee * , compilatie forceren staat aan, vinkjes staan goed. Helaas geeft dat het resultaat zoals ik hierboven beschrijf.. Edited December 16, 2016 by loetje88 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loe- Posted December 16, 2016 Author Share Posted December 16, 2016 (edited) oke.. zojuist bovenstaande stappen even doorlopen.. Het Probleem van het niet vervangen is opgelost... ik heb nu helemaal geen fotos meer bij sommige producten.. Dat lijkt me niet de bedoeling Bij andere producten probleem nog niet opgelost, zelfde verhaal nog steeds. Edited December 16, 2016 by loetje88 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Dan heb je waarschijnlijk wel iets met caching wat je niet goed hebt opgeschoond. Je kan je cache ook handmatig opschonen. Handleiding: https://www.templatemonster.com/help/prestashop-how-to-clear-smarty-cache.html#gref Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts