ray52 Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 Ik loop tegen een probleem aan, op de site is er een block dat nieuwe producten laat zien. Ik heb zowel in modules als in /theme/modules de tpl bestanden na gezocht en waar nodig aangepast. Wat ik ook doe, boven het block blijft staan: NEW ARRIVALS Ik heb ook zover ik kon in css bestanden gekeken, maar ook hier vind ik niets terug. Bij inspecteren element zie ik staan: <a href="#tabnewproducts" data-toggle="tab">New Arrivals</a> Waar zou ik nog meer kunnen kijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ray52 Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 Als je templates wilt aanpassen dan altijd op de pagina "Geavanceerde instellingen > Prestaties" de optie "Template-compilatie" op "Hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt" of "Forceer compilatie" zetten. Hij stond inderdaad op uit. Ik heb het nu op Forceer compilatie gezet echter hij blijft hier nog steeds op New Arrivals staan. Ik vermoed dat ik ergens in een module, css of ander bestand het nog niet aangepast heb. Ik kan het echter niet vinden. De url van de testsite: raylinux.noip.me Ik kan ook als ik het element inspecteer niet echt eruit halen waar ik nog meer moet gaan kijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ray52 Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 (edited) Maar als het gaat om het vertalen dan kun je beter de tekst aanpassen op de pagina "Lokalisatie > Vertalingen". De basis van PrestaShop is altijd in het Engels. Daar is het ook aangepast.. In module vertalingen pf_megashop - ptsblockproducttabs 29 uitdrukkingen 27 New Arrivals = Nieuw Binnen In frontoffice vertalingen: ptsproducttabs - 6 uitdrukkingen 10 OntbrekendNew Arrivals' mod='ptsblockproducttabs = Nieuw Binnen' mod='ptsblockproducttabs Maar het lijkt er op dat deze tekst de kop van het blok is en dat dit niet in de vertalingen zit. Edited December 12, 2016 by ray52 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 (edited) Soms staat het op meer plekken, dus als je dan denkt dat je hem vertaald hebt staat er verderop nog 1 die je moet vertalen. Ik zoek meestal met control f de tekst op, en kijk soms alle vertalingen na, dus frontoffice, module en veldnaam. Ik denk dat er ergens verborgen nog een onvertaald stukje new arrivals staat Je zou ook de themaleverancier even kunnen mailen. Ik heb het een keer meegemaakt dat ik een vertaling ook op een hele andere plek moest doorvoeren. Edited December 12, 2016 by Curious (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts