Fredrik.F Posted December 2, 2016 Share Posted December 2, 2016 Jag får ett felmeddelande när jag försöker uppdatera/lägga in vikt intervall på en leverantör. Har sett i det engelska forumet att det här felmeddelande kan komma på många ställen, men vad beror det på? Har för att jag fått det för ett tag sedan också men att det efter ett tag fungerade att lägga in vikt intervall. Se bifogad fil. Någon som kan svara på det? Tack på förhand! MvhFredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted December 3, 2016 Share Posted December 3, 2016 Hej Fredrik.F Det vore bra om du berättade vilken version av Prestashop du kör med, det blir lättare att få hjälp då! Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik.F Posted December 6, 2016 Author Share Posted December 6, 2016 On 12/3/2016 at 9:53 PM, MacRoy said: Hej Fredrik.F Det vore bra om du berättade vilken version av Prestashop du kör med, det blir lättare att få hjälp då! Hälsningar MacRoy Hej MacRoy, jag har installation 1.6.1.7. Mvh Fredrik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik.F Posted December 6, 2016 Author Share Posted December 6, 2016 Det löste sig genom att deleta leverans sättet och göra om den. Vet inte varför felmeddelandet dök upp. Problemet löst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts