[email protected] Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Ik zit met een vervelend probleem. Het heeft altijd gewerkt en nu plots niet meer: Als de klant op webshop een afbeelding wenst te uploaden en dan afrekenen, dan krijgt klant page 505 foutmelding. Was enkele dagen geleden niet het geval. Kan iemand me helpen aub? http://www.printhut.be/home/8-bedrukken-van-uw-eigen-kledij-of-ander-textiel.html#/42-zelf_persen_of_laten_persen-zelf_persen/144-zwarte_t_shirt_van_ons_gebruiken_om_te_laten_bedrukken_5euro-nee/38-kleuren-glitters/46-type_bedrukking_op_eigen_textiel-1_zijde_1_logo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Mij lukt het gewoon, of je moet het intussen gefixed heben. Misschien een te grote afbeelding? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted November 28, 2016 Author Share Posted November 28, 2016 Mij lukt het gewoon, of je moet het intussen gefixed heben. Misschien een te grote afbeelding? Ik snap het ook niet. Bij de klant lukt het niet, bij mij wel, bij u ook. Ik heb alvast de klant gevraagd via mail te versturen. Als dit nog gebeurt, kijk ik het verder na. Bedankt voor je reactie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts