Lustfull Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Kan man vara "lat" och slippa lägga in produkter som är samma fast i olika färger?Som jag har nu är det flera produkter som är samma men med olika färger. Jag har lagt upp alla de olika färgerna med bild på varan samt skapat rulllist för att välja färg, men kan man på nått vis när man byter färg i rulllisten även få med automatik den tillhärande bilden att visas??Hoppas ni fattar vad jag menar.MvhSusanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
mohsart Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Ja, med Combinations.Skapa en "Attributes Group" och lägg in färgerna som "Attributes" i den.Sedan, på produkten går du till Combinations och väljer vilka attribut som är applicerbara och väljer om priset, vikten etc ska skilja; där kan du också välja vilka bilder som ska höra ihop med det attributet.Edit: se http://mohsart.se/go/84-kinesiska-traskalar.html för ett exempel på hur det kan se ut/Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts