Piggen Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Hej,När jag försöker logga in som kund med IE funkar inte det. Men med både FireFox och Opera funkar det hur bra som helst....Någon som har tips på en lösning? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Använd inte IE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggen Posted June 1, 2010 Author Share Posted June 1, 2010 hehe dagens sanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Skulle gissa på nåt javascript-strul, slå på felvisning av script och se om det ger nåt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggen Posted June 1, 2010 Author Share Posted June 1, 2010 var hittar jag det? När jag kollar min privacy report i IE så verkar det som att IE blockar sidans cookies Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Ja förmodligen har du för hög säkerhet inställd i IE så att den blockerar cookien, då går det inte att logga in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piggen Posted June 1, 2010 Author Share Posted June 1, 2010 ok, Det innebär ju att om man använder Prestashop så "missar" man de kunderna som har IE med medium säkerhet i sina privacy settings? De flesta "svenssons" använder fortfarande IE och vet inte hur man ändrar i sina cookie inställningar. Eller är jag helt ute och cyklar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Folk som inte tillåter cookies i sin webbläsare kan i princip inte logga in i någonting på internet så de missar det mesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts