Ed van der Meer Posted November 21, 2016 Share Posted November 21, 2016 Hallo, Ik heb al een tijdje gezicht naar een oplossing maar kan het niet vinden. Ik zit met volgende: Ik heb producten die alleen met Mikropakket verstuurd worden omdat het via mijn leverancier gaat. Ik heb ook producten die met Post NL verstuurd worden vanaf een andere leverancier. Rembours heb ik natuurlijk voor alle producten als vervoerder aan staan. Maar voor de 2 specifieke leveranciers alleen hun vervoerder en rembours. Als iemand nu van deze verschillende leveranciers/vervoerders iets besteld blijft er bij het afrekenen alleen rembours over. Hoe kan ik dit oplossen? zodat bijvoorbeeld beide vervoerders bij de bestelling komen. Ik moet het ook afzonderlijk versturen. en twee track& trace nummer invullen. Tot nu toe heb ik hier geen antwoord/oplossing voor kunnen vinden. Graag jullie hulp dus. Dank alvast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ed van der Meer Posted November 21, 2016 Author Share Posted November 21, 2016 Ik was het een beetje vergeten maar het blijkt dat PS vanzelf de orders hoort te splitsen wat nu niet gebeurd. Enig idee hoe dat kan? Kan dat aan een niet goed geconfigureerde override liggen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts