k.hansen Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 HejJeg står og mangler en nem måde at indsætte vandmærker på mine billeder, og Photoshop er ikke til at blive klog på. Her sidste dag sad jeg og kiggede igennem de forskellige moduler i BackOffice, og stødte på et der hed Watermark module, men var i tvivl om hvordan det virkede.Jeg har på fornemmelsen at det indsætter det logo jeg uploadede dengang jeg opsatte prestashop på den pågældende side, i nederste hjørne, men jeg ville lige høre ad her i forumet for en sikkerheds skyld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Jeg mener kun det kan vandmærke med en tekst, men jeg er ikke sikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
k.hansen Posted June 2, 2010 Author Share Posted June 2, 2010 Jeg prøver det. Hvis det ikke virker som det skal, kan jeg altid fjerne Watermark modullet igen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Er der nogle der bruger watermark modulet ? Jeg har lavet en fil i min test shop og smidt vandmærke på produkterne - men kan ikke få det til at virke på min nuværende shop den fejler hele tiden - findes der smartere måder at få tilført vandmærke ? Desuden ligger den min shop rimelig i knæ når jeg prøver at regenerate billeder med vandmærke da der er ca. 7500 produkter den skal igennem... Hvordan laver man det som et cronjob ? Har aldrig rodet med cron jobs før Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonsdorff Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Check http://en.unoeuro.com/ - de tilbyder cronjob/real time optimering af din hjemmeside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Problemet er bare jeg bruger wannafind idag Jrg har dog fået watermark ind med tekst og billede ved manual oprettelse af vare problemet er bare det ikke med kjelds fast importscript samt hvordan jg får dem ind på de eksisterende varer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts