Necesario Posted November 20, 2016 Share Posted November 20, 2016 Hej har man nogen mulighed for at få et stort overblik over alle sine produkter med bruttoavance % vist. Så det er lettere at tjekke alle sine vare om de feks overholder en avance på feks 30 % så man kan se hvilke man feks skal ændre?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted November 23, 2016 Share Posted November 23, 2016 Kender ikke til noget bestemt modul, men prøv og søg modulerne igennem på AddOns... Måske søg efter: Profit eller lign. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted November 25, 2016 Author Share Posted November 25, 2016 Hej har søgt og fundet følgende modul Advanced sales, tax, profit and profit margin reports se mere her http://addons.prestashop.com/en/5255-advanced-sales-tax-profit-and-profit-margin-reports.html er der nogen der ved om det er pengene hver, jeg tænker følgende: Oversigt over vare ipris og upris gerne med Bruttoavance Eller andre moduler i kender der kan følgende så man kan tjekke sine vare om der er nogen der ikke lever op til f,eks. 20 procent f.eks Kom frisk men hvad i bruger for at få det store overblik hurtigt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 25, 2016 Share Posted November 25, 2016 Aner ikke, hvad du mener med varer ipris - upris? Jeg bruger mit regnskabsprogram e-conomic til disse statistikker. PrestaShop statistikker stoler jeg ikke på, da der konsekvent altid medtages for meget. Ved ikke ikke om det modul, du har kig på, tager højde for de problemer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted November 26, 2016 Author Share Posted November 26, 2016 Ok nu du bruger e-conomic og har ipris -ipris i regnskabsprogrammet kan man så rette priserne i regnskabsprogrammet og bliver priserne opdateret i prestashop når man kører cron jobbet eller hvordan gør du her? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 28, 2016 Share Posted November 28, 2016 Ved stadig ikke hvad ipris er ;-) Mener du indkøbspris? Jeg opretter alle varer i shoppen med priser osv. og de bliver overført til e-conomic via Kjelds e-conomic modul. Det fungerer ikke den anden vej, med mindre man har lagermodulet i e-conomic (tilkø og så virker dette i øvrigt ikke ordentligt, hvis man bruger varianter. Derfor har jeg valgt at lade shoppen være "master" - men avance osv. er e-conomic langt bedre til at finde ud af end PrestaShops statistikker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Necesario Posted November 28, 2016 Author Share Posted November 28, 2016 Ja ipris er indkøbspris og har også econnomic og bruger også kjelds modul og har også alle vare overført til economic men kan dog ikke få nogle statistikker frem med bruttoavance på ikke solgte vare kun på dem der er solgt og hvor fakturaen er lagt op til economic, men ved du om man kan trække en statistik på alle vare også ikke solgte med oprettet vare i economic hvor der er som i salgsstatistik Indkøbspris Basispris Fortjeneste i kr og i avance procent Det ville være fedt for at man kunne gennem gå alle vare i ens shop istedet for at lave en beregning selv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts