KimTheMan Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 (edited) Hej, Jeg vil gerne ændre alle H3 til H6 overskifter på mit site. Så alle af disse laves om til almindelig brødtekst. Tænker man skal have fat i nogle CSS filer? Men nogle der kan guide/ skrive hvad/ hvor dette kan lade sig gøre? Mvh. Kim & på forhånd tak Edited December 8, 2016 by KimTheMan (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 24, 2016 Share Posted November 24, 2016 Det er umuligt at sige uden et link til shoppen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimTheMan Posted December 8, 2016 Author Share Posted December 8, 2016 Nå efter jeg fandt ud af hvordan. Så synes jeg det kan siges rimligt enkelt med, der skulle ændres i de enkelte tpl filer til moduler, og sider hvor disse H overskrifter fremkommer. Og sådan i store træk var det man skulle kigge efter var selvfølge den H overskrift man ville have ændret som f.eks. en H4 <h4 class="title_block">{$mcb_block.name}</h4> Og der skulle <h4 class jo bare ændres til <p class......</p> Og nogle steder skulle <H4>.....</H4> bare erstattes med et <p>.....</p> Så det undre mig ingen viste det var så enkelt. Kim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 Jeg læste måske dit spørgsmål forkert. Som hjælp til andre, bør du oplyse filer du rettede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts