Darkie Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Goedenavond Kan iemand mij vertellen hoe ik de standaard kleuren van het Classic theme kan aanpassen? Ik heb de \themes\classic\_dev\css bestanden aangepast, maar ik zie geen wijzigingen (Cache uit / Compileren forced).Moeten de wijzigingen ergens anders gedaan worden? Ik kan het niet vinden (ook niet in de forums) .... Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkie Posted November 18, 2016 Author Share Posted November 18, 2016 Gaan we dit weekend even mee aan de slag, bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkie Posted November 22, 2016 Author Share Posted November 22, 2016 Dat blijkt voor mij toch lastiger dan gehoopt ..... snap eigenlijk niet precies wat ik moest doen. Bij de vorige versies was het tot nu toe (voor mij dan) een stuk eenvoudiger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilfriedbaars Posted January 18, 2017 Share Posted January 18, 2017 Hallo, Ik krijg het ook niet voor elkaar. Voor het standaardthema van 1.7 heb je webpack nodig: http://developers.pr...k#about-webpack Klinkt wel lastig om een paar kleuren aan te passen. Is er iemand voor ondersteuning bij dit punt BVD Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts