Chrille.LT Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Hej. Jag är ny att använda PrestaShop och sitter och letar efter hur jag ska ändra bildspelet. Tycker att jag har sökt överallt men hittar det inte. Har letat i dokumentationen också utan framgång. Hur gör man? Det kommer nog fler frågor längre fram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 (edited) Hej Chrille.LT! Du går till ditt Back Office och moduler och väljer där Bildspel för din framsida.Du kan här justera tid och bredd samt byta ut bilder. Se bifogad bild. Hälsningar MacRoy Edited November 17, 2016 by MacRoy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrille.LT Posted November 17, 2016 Author Share Posted November 17, 2016 Ja se där. Så enkelt var det. Ska kolla lite mer om modulerna, verkar finnas en hel del spännande att upptäcka där. Tack MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Ja se där. Så enkelt var det. Ska kolla lite mer om modulerna, verkar finnas en hel del spännande att upptäcka där. Tack MacRoy Kul att jag kunde hjälpa dig! Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts