Mynewart.dk Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Hej I kloge Prestashop-eksperter Jeg kunne godt tænke mig, at koble min side sammen med livecounter, hvilket kræver, at jeg indsætter et script i html-koden til shoppen. Hvorhenne skal dette gøres? Tænker det må være en fil under cpanel? Nogle, der kan være behjælpelige? Mvh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mostlyharmless Posted November 14, 2016 Share Posted November 14, 2016 Erhm det du tænker på er en besøgstæller ikke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mynewart.dk Posted November 16, 2016 Author Share Posted November 16, 2016 Jo, lige præcis. Men det kræver, at jeg indsætter et script i html-koden. Jeg er så lidt usikker på hvilken fil jeg skal ændre i og hvorhenne jeg finder den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Der må følge en vejledning med fra udvikleren af modulet? Typisk skal scriptkode indsættes i <head> tagget på siden. Dvs. i din header.tpl fil som findes under themes/dit-theme. Du skal nok pakke scriptet ind i {literal} din scriptkode her {/literal} tags for ikke at få fejl på siden. Sidst, men ikke mindst, skal du slette cache i shoppen efter rettelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts