RemcoDr Posted November 10, 2016 Share Posted November 10, 2016 Goedemorgen, Ik zit met het probleem dat zodra ik producten importeer via CSV dat deze vreemd afgerond worden. Bijvoorbeeld: Ik wil een bestand importeren waarin in de prijs 449 ( incl. BTW ) heb staan. Als ik dit bestand geïmporteerd heb laat Prestashop een prijs zien van 448,99. Ik vermoed dat prestashop de incl. BTW prijs eerst naar ex. btw prijs doorrekend ( wat komt op 371,074 ) wat, als je die weer terug rekend naar incl. btw deze uit komt op 448,99. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit het beste kan aanpakken en oplossen? De afrondingsmanieren welke prestashop heeft ( 6 stuks geloof ik ) blijf ik continu andere producten tegen komen welke fout gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ecommerce16 Posted November 11, 2016 Share Posted November 11, 2016 Importeren doe ik altijd exclusief btw, en dan met 4 decimalen achter de komma. Volgens mij los je daar 99% van de rare afrondingen mee op. Prestashop gebruikt volgens mij zelfs 6 decimalen achter de komma als rekentoets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts