Fiflak Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Cześć Potrzebuje pomocy, ponieważ jestem totalnym laikiem. Pomimo 4 krotnej instalacji nie mam podpiętego pod prestashopa modułu menu poziomego z którego mogę wybrać woman, dresses itd. Nie mam również języka strony pod banerem. Skórka oczywiście darmowa New Theme o ile to ma jakieś znaczenie. Będę wdzięczny za pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu107 Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Jaka wersja presty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiflak Posted November 9, 2016 Author Share Posted November 9, 2016 Najpierw instalowałem 1.6.1.8 Później spróbowałem 1.6.1.5 i niestety ciągle to samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
endriu107 Posted November 9, 2016 Share Posted November 9, 2016 Generalnie moduł pojawia się jak ma co wyświetlić, w jego konfiguracji dodałeś mu jakieś pozycje do wyświetlania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fiflak Posted November 9, 2016 Author Share Posted November 9, 2016 Wiesz dodawałem kategorie chodzi mi tylko o pasek menu którego po zainstalowaniu ja po prostu nie mam, a byłoby mi trochę łatwiej to ogarnąć na początek przygody nie próbowałem z wersją demo jedynie, a pobierałem z hosting future. Może wiesz jak stworzyć kategorię nadrzędną ? do której mogę przypisać pod kategorię. Bo jak już spróbowałem coś wcześniej ustawić to miałem tylko ,,home'' Link to comment Share on other sites More sharing options...