Runge1980 Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 Hej alle. Er stødt ind i et "lille" problem. Køre PS 1.6.0.9 og siden jeg opdatere fra 1.5 til 1.6 i tidernes morgen, har der ikke været nogle problemer. Men med ét, er der flere moduler der ikke virker i BO. Kan godt tilgå dem, men så mangler alt text vedr. indstillinger, og "radio" buttons er der stadig. Live edit i mit tilkøbte tema virker heller ikke mere m.m. Opdagede først jeg havde et problem da min host opdatere PHP 5,6 til version 7. Rettet det tilbage til 5,6 Så kunne folk igen betale via quickpay. Men de her andre ting har så ikke ændret sig.... Har intet opdateret på min shop... Nogle ideer. MVH Lasse Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 6, 2016 Share Posted November 6, 2016 (edited) Hvor er du hostet? Prestashop på versioner med php 7.0 har problemer i version 1.6.1.4 er min erfaring. PS 1.6.1.7 som jeg kører nu med php 7.0 har ingen problemer. Så opdatere på en test version og prøv det Edited November 7, 2016 by Guest (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted November 7, 2016 Author Share Posted November 7, 2016 Unoeuro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 7, 2016 Share Posted November 7, 2016 Hvor er du hostet? Prestashop på versioner med php 7.0 har problemer i version 1.6.1.4 er min erfaring. PS 1.6.1.7 som jeg kører nu med php 7.0 har ingen problemer. Så opdatere på en test version og prøv det Så vidt jeg ved, understøttes php 7.0 først 100% i version 1.7 (?). Jeg har set mange 1.6 shops med fejl efter opgradering af PHP til version 7.0 @Runge190 - har du slettet cache i shoppen efter du har rettet PHP-versionen tilbage? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted November 7, 2016 Author Share Posted November 7, 2016 Nope. Har jeg faktisk ikke overvejet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted November 7, 2016 Author Share Posted November 7, 2016 Hmmm havde ingen effekt på noget Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted November 7, 2016 Author Share Posted November 7, 2016 Har også prøvet at tilgå BO fra explorer, firefox samt chrome... alt sammen med samme resultat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 8, 2016 Share Posted November 8, 2016 Så må der være sket noget andet. Prøv at slå debugging til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runge1980 Posted November 15, 2016 Author Share Posted November 15, 2016 Har fundet frem til flg fejl. Undefined variable: targetpage in /var/www/techstore.dk/public_html/modules/GWO/GWO.php on line 118 Undefined variable: arrtags in /var/www/techstore.dk/public_html/modules/ptsblocksearch/ptsblocksearch.php on line 339 ndefined index: wacsid in /var/www/techstore.dk/public_html/modules/woomio/woomio.php on line 141 Så det må være noget der er sket i forbindelse med unoeuro's opdatering til PHP 7 tænker jeg....but how to fix it !! ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 15, 2016 Share Posted November 15, 2016 Modulerne der giver fejl er alle ikke-standard PrestaShop moduler. Så du må kontakte moduludviklerne for yderligere hjælp. Når PHP 7.0 er deaktiveret, er fejlen nok ikke hos din host eller i PrestaShop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts