e30_dk Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 1.6.1.7 Uvist af hvilken grund kan jeg ikke gemme varer som jeg opretter. Når jeg klikker på gem kommer siden efter op uden at være gemt eller også kommer den op med alle data slettet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
roband Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Kjører du med Chrome og har nylig blitt oppgradert fra versjon 53 til 54? Det er trolig denne bug: http://forge.prestashop.com/browse/PSCSX-8524 Link to comment Share on other sites More sharing options...
roband Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Det er en bug som har vært i PrestaShop lenge, men som særlig merkes med nye browsere, og spesielt med Chrome 54. Her er en fix, fra Michael Dekker: Remove the following lines from the file /adminXXXX/themes/default/template/controllers/products/helpers/form/form.tpl: https://github.com/P...m.tpl#L252-L254 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Hvad er fejlen (Har I slået debugging til, inden I begynder at rette eller fejlsøge?) og hvis ja, hvad er fejlen så? roband: "Det er en bug som har vært i PrestaShop lenge, men som særlig merkes med nye browsere, og spesielt med Chrome 54" Det tror jeg ikke, har du en bugreport på denne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
roband Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Hvad er fejlen (Har I slået debugging til, inden I begynder at rette eller fejlsøge?) og hvis ja, hvad er fejlen så? roband: "Det er en bug som har vært i PrestaShop lenge, men som særlig merkes med nye browsere, og spesielt med Chrome 54" Det tror jeg ikke, har du en bugreport på denne? http://forge.prestashop.com/browse/PSCSX-8524 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Fedt at I har fået PrestaShops opmærksomhed og en løsning. Jeg bruger normalt ikke Chrome, som primær browser - altid Firefox men har til gengæld to helt kritiske fejl, som ingen har løst - eller assignet til nogen, og som ikke blot løses med skift af browser. Go figure... Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted October 29, 2016 Author Share Posted October 29, 2016 Nej jeg haar ikke nogen bugreport - hvordan opretter jeg den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e30_dk Posted October 30, 2016 Author Share Posted October 30, 2016 (edited) Jeg har fjernet submitHandler: function(form) { form.submit(); }, men det hjalp intet, det eneste som skete var at nu kører "gemttasten" rundt i en uendelighed uden at jeg kan stoppe den. Hvordan slår jeg debugging til? Edited October 30, 2016 by e30_dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted November 3, 2016 Share Posted November 3, 2016 Prøv at søge i forum på debugging. Jeg har svaret på det flere gange. Men der er jo indberettet fejl mht. at rette i Chrome, og det er en bug. Brug Firefox til at rette i BO, det virker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts