pdaalmeer Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 (edited) hallo, Ik heb een installatie gedaan van prestashop 1.6.1.7 Ik heb de Nederlandse pack geïmporteerd. Daarna heb ik de Nederlandse taal toegevoegd. (bij localization default language Nederlands En de Engelse taal daarna uitgeschakeld, en Nederlands als standaard ingesteld. Echter blijft zowel de front als de backend in het Engels. De admin user heeft als standaard taal Nederlands. Iemand enig idee hoe ik de shop Nederlands krijg? Ik kan verder geen instellingen vinden. Edited October 25, 2016 by pdaalmeer (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deoorbel Posted October 25, 2016 Share Posted October 25, 2016 Even de cache legen en kijken wat dan de resultaten zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdaalmeer Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Helaas, dat had ik al geprobeerd, maar helaas niet de oplossing. Zou het een probleem zijn van de versie 1.6.1.7? Wat volgende? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pdaalmeer Posted October 25, 2016 Author Share Posted October 25, 2016 Na wat herinstalleren, en bij het binnen halen van de Nederlandse taal niet voor downloaden,maar huidige gebruiken te kiezen gaat hij nu gedeeltelijk in Nederlands over! Alleen menu nog niet, maar misschien na een nachtje slapen ' \] Vreemd, maar kan weer ff door. Bedankt voor de hulp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts