Grzegorz2016 Posted October 23, 2016 Share Posted October 23, 2016 (edited) Witam, jestem początkującym użytkownikiem. Próbuję zrobić sklep w języku polskim i niemieckim - projekt pod adresem http://impresariat.c0.pl/mattmaxx/de/3-carbon-folie Mam problem z tłumaczeniem bloku Informacje, w którym niezależnie od języka wyświetla się słowo Główna. Jak uzyskać poprawne tłumaczenie? Edited October 23, 2016 by Grzegorz2016 (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 () Maciej () Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 Masz coś namieszane w tym bloku, bo wyświetla Ci kategorię nadrzędną właśnie o tej nazwie zamiast samych kategorii. Sprawdź moduł blockcms, w którym możesz sobie odhaczyć co Ci nie potrzebne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 atomek Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 jeżeli nie chcesz wyświetlać linku do kategorii Główna, to wyłącz to w module Blok CMSjak Ci zależy żeby się to wyświetlało w języku niemieckim, to musisz wyedytować w bazie danych tabele 'ps_cms_category_lang', pole 'name' dla id_cms_category = 1nie znam sposobu jak zmienić nazwę kategorii "Główna" z panelu admina Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 e_com Posted October 24, 2016 Share Posted October 24, 2016 nie znam sposobu jak zmienić nazwę kategorii "Główna" z panelu admina Po wejściu w kategorie wystarczy kliknąć ikonkę "Edytuj". Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Grzegorz2016 Posted October 24, 2016 Author Share Posted October 24, 2016 Wszedłem w Katalog/Kategorie i na poziomie napisu Kategorie kliknąłem Edytuj - wyświetliło mi się okno Edytuj/Główna. Zmieniłem przy nazwie kategorii język z polskiego na niemiecki. Zastąpiłem nazwę Główna nazwą Index. Zapisałem zmiany. Niestety na stronie w języku niemieckim nadal wyświetla się Główna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Grzegorz2016
Witam,