Harrry Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Witajcie, Mamy problem od jakiś 10 dni sklep zaczął strasznie wolno się wczytywać, (cito-sklep.pl) nic dziwnego/nowego nie zainstalowaliśmy itp. Pytając pare osób stwierdzili, że można najpierw sprawdzić serwer, php, itp. bo ponoć wykorzystuje za mało ramu. Nie znam się na tym kompletnie i nie wiem jak i gdzie to przestawić. Człowiek, który zajmuje się nam oprogramowaniem prestashop proponuje na początek cos takiego : "na współdzielonych hostach ustawić po 256mb (zamiast 128mb) na vps 1-3 GB" ponoć serwer nie jest poprawnie ustawiony pod prestę ;( Parametry serwera : v3 Core + 4 GiB ramu serwer VPS bez direct admina serwer ovh 2014 classic Może macie jakieś pomysły jak to przyśpieszyć i jak to zrobić ? Ruch w sklepie nie jest tak wielki by chodził tak wolno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 2BC Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Nie jest źle. Sprawdź sobie tutaj-> https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Harrry Posted October 19, 2016 Author Share Posted October 19, 2016 To już sprawdzałem, ale wchodząc trochę muli dlatego chciałbym lekko to co się da podciągnąć. Może się uda trochę przyspieszyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 hakeryk2 Posted October 20, 2016 Share Posted October 20, 2016 Zrób zrzut ze wszystkich ustawień w panelu admina -> parametry zaawansowane -> Wydajność. Mógłbyś też zamknąć sklep na chwilę w Obsłudze, i w pliku defines.inc.php ustawić define('_PS_MODE_DEV_', true); zamiast false i define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false); na true, wgrać, włączyć stronę wkleić zrzuty z samego dołu strony prezentujące wydajność poszczególnych modułów. Wtedy może coś poradzimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...