l__Kingshall__l Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Hej Jeg er i gang med flere forskellige små projekter, det irritere mig at vedligeholdelses siderne ser så Uprofessionelle ud!! Håber der er en der kan hjælpe mig. MVH Michael På forhånd TAK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Det skal rettes i maintenance.tpl der ligger under dit theme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l__Kingshall__l Posted October 19, 2016 Author Share Posted October 19, 2016 Det har jeg prøvet, det virker ikke, det virker som om den er spæret. Jeg har prøvet at slette det hele og selv skrive koden, og der efter over skrive den eksisterende kode, og der sker ikke noget. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Shoppens cache skal slettes efter rettelser i .tpl filer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
l__Kingshall__l Posted October 22, 2016 Author Share Posted October 22, 2016 Tak! det virkede Man finder cache under, Advanced Parameters / Performance. Oppe i højre hjørne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts