webmaster jvmachines Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Ik ben al even aan het zoeken hoe ik het contactformulier moet aanpassen maar ik kom er niet uit hoe ik dit moet doen. ik weet wel dat het in het contact-form.tpl is? maar heb geen idee wat ik er moet aanpassen. ik wil de volgende punten in het contactformulier hebben. Voornaam: * Achternaam: * Bedrijf: Telefoon nummer: Mobiel nummer: E-mail:* Adres: straat, huisnummer, postcode, woonplaats Onderwerp: * Bericht: * anti spam: * punten gemakeert met een * moeten verplicht zijn ik gebruik de standaard thema in prestashop versie 1.6 met vriendelijke groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deoorbel Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Er is een module die het mogelijk maakt om werkelijk overal extra invoer velden te plaatsen en op te slaan. Zoek even in de addons. Het is wel een betaalde module Link to comment Share on other sites More sharing options...
webmaster jvmachines Posted October 20, 2016 Author Share Posted October 20, 2016 Ik heb geprobeerd er naar te zoeken maar ik kan eigenlijk niet echt iets vinden wat aan mijn wensen voldoet. Is het niet mogelijk dat dit in de contact-form.tpl geschreven kan worden? Die anti spam is niet een vereiste maar zou wel leuk zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deoorbel Posted October 21, 2016 Share Posted October 21, 2016 Wellicht kun je hier even naar kijken? https://www.prestashop.com/forums/topic/264731-free-tutorial-adding-new-fields-to-the-contact-form/page-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts