Homeshop.dk Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 (edited) Når jeg forsøger at uploade et billed til et produkt får jeg denne fejl UNDEFINED og billedet kommer ikke op Har søgt meget på forums omkring dette og har læst flere forslag til at fixe men søger en udvikler som vil klare dette for mig da jeg ikke lige selv har mod på det PHP fejlen ser spdan ud[sat Oct 15 13:45:42 2016] [error] [client 10.200.12.20] File does not exist: /data/homeshop/img/p/da-default-home_default.jpg, referer: http://www.homeshop.dk/philips-hue [sat Oct 15 13:47:05 2016] [error] [client 10.200.12.20] PHP Fatal error: Call to a member function fetch() on a non-object in /data/homeshop/classes/db/DbPDO.php on line 101 Edited October 15, 2016 by Homeshop.dk (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nsordk Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Hejsa, Jeg er desværre ikke ved PC før mandag morgen, men hvis du ikke finder nogen inden da, så kan jeg finde fejlen for jer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted October 17, 2016 Author Share Posted October 17, 2016 Hejsa, Jeg er desværre ikke ved PC før mandag morgen, men hvis du ikke finder nogen inden da, så kan jeg finde fejlen for jer. Fedt du må meget gerne give mig et kald på tlf. 60 14 69 63 - vil gerne have dig til at fixe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts