bulba Posted October 14, 2016 Share Posted October 14, 2016 Hej Alle Er der nogen der kender til at Pacsoft modul, som understøtter PostDK/Post Nordens nyeste produkt, varebrev? Det er et absolut must for os, som sende mange små pakker ud at kunne benytter den ekstremt prisbillige service. Mange tak! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Hvor finder du oplysninger om, at Postnord tilbyder et nyt produkt i DK der hedder varebreve? Så vidt jeg kan se af deres hjemmeside, tilbyder de kun de sædvanlige breve. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulba Posted October 17, 2016 Author Share Posted October 17, 2016 Hej Ja de er ikke gode til at oplyse omkring det, men se vedhæftet. Deres service/product er i grove træk en lille pakke sendt som brev, dvs. at man får track'n'trace, men ikke pakke forsikring. Til gengæld koster det mellem 2-5 euro at sende til næste alle europæiske lande. De kræver at man min. sender en hvis mængde ad gangen, samt at man benytter pacsoft. Vh T faktaark-varebrevudland.pdf Prislister udland varebrev tracked-2016.pdf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 17, 2016 Share Posted October 17, 2016 Nu skrev du jo ikke noget om, at dine forsendelser er til udlandet. Det vedhæftede gælder kun forsendelser til udlandet. Ikke til adresser i Danmark. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulba Posted October 17, 2016 Author Share Posted October 17, 2016 Korrekt, jeg skal primært sende til udlandet, men selvf. også til dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Har du spurgt Vconnect som jo har lavet modulet for Postnord? Ellers prøv at høre Tim som også har lavet et pacsoftmodul du kan se mere på Prestatips.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
bulba Posted October 19, 2016 Author Share Posted October 19, 2016 Jeg har spurgt Prestatips.dk og deres modul understøtter det ikke. Jeg har ikke kigget på VConnect endnu, men generelt har jeg det svært ved moduler som koster månedligt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 19, 2016 Share Posted October 19, 2016 Havde ikke set, at Vconnect koster 149 kr. om måneden. Det er efter min mening helt hen i vejret for et modul der blot gør, at man kan vælge udleveringssted på et kort (mig bekendt eneste forskel mellem Prestatips modulet og Vconnect). Men så er der vel kun pakkelabels.dk tilbage. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts