Mynewart.dk Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Hej derude Jeg er lige løbet ind i noget af et problem. Jeg havde en hovedkategori med varer på min webshop, der hed /3-malerier Jeg fik ved et uheld trykket denne kategori ned i en underkategori, hvilket medførte, at kategorien (og alle underkategorierne) forsvandt fra min webshop. Jeg har nu lavet en ny hovedkategori, der hedder /13-malerier. Hvis indtaster url på underkategorierne (eksempelvis /11-abstrakte-malerier) så findes den stadigvæk. Jeg kan dog ikke finde den under kategorier, og kan derfor ikke redigere i den. Mine spørgsmål er så: Kan /3-malerier genskabes? Jeg har ikke slettet den, så måske den ligger et sted jeg ikke kender til? Hvis ikke, kan /13-malerier måske omdøbes til /3-malerier, således at mine eksterne links til denne side stadigvæk virker? Hvordan finder jeg frem til mine underkategorier, så jeg kan redigere i dem? Mvh. Malthe Mynewart.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mynewart.dk Posted October 11, 2016 Author Share Posted October 11, 2016 Og en tilføjelse: Under kategorisiden oprettede jeg nye kategorier med samme titel som underkategorierne. De hedder så eksempelvis /18-abstrakte-malerier. Jeg kan som sagt taste url'en /13-abstrakte-malerier, men ikke finde den i backoffice, så jeg kan redigere i den. Sletter jeg /18-abstrakte-malerier, så forsvinder /13 også. Opretter jeg den igen, kommer /13 tilbage med alt sin tekst osv. Jeg er meget forvirret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 11, 2016 Share Posted October 11, 2016 Et skud i tågen. Hvad sker der hvis du flytter den tilbage til den oprindelige parent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mynewart.dk Posted October 11, 2016 Author Share Posted October 11, 2016 Problemet er løst. En flink Prestashop'er gjorde det for mig - så kan desværre ikke forklare fremgangsmåden. Det krævede dog lidt teknisk snilde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Husk at rette overskriften på indlægget til LØST Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts