offside Posted October 9, 2016 Share Posted October 9, 2016 Jag säljer vissa produkter som vi tillverkar själva, då finns inget lagersaldo att skriva in. Finns inte möjligheten att ha ett obegränsat lagersaldo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Hej offside! Ja i princip så kan du ha det. Din databas lär nog säga till när den är full. Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
offside Posted October 10, 2016 Author Share Posted October 10, 2016 Hur och vart skriver jag in att en produkt finns obegränsat av? Måste det stå ett antal eller finns möjligheten obegränsat antal att välja någonstans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
offside Posted October 10, 2016 Author Share Posted October 10, 2016 On 10/10/2016 at 12:50 PM, MacRoy said: Hej offside! Ja i princip så kan du ha det. Din databas lär nog säga till när den är full. Hälsningar MacRoy Hur menar du nu, jag förstår inte??? Databasen blir väl inte mer full av att jag har av en produkt obegränsat lager än om jag har 10 eller 300st kvar av den??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MacRoy Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Du får skriva in antalet! Hälsningar MacRoy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts